Solig torsdag

Aldrig fel att vara ledig...

Hämtade Selma i skolan vid 12 sen drog vi oss ner på stan.

Kollade lite snabbt efter skor till henne, men det blev inget.
Istället hamnade vi i bokaffären där vi hittade en bok till henne.
Hon tycker om att läsa, vilket jag tycker är kul.

Boken hette "Stora Varför-boken" och innehöll en massa frågor och svar.
Perfekt för henne som ställer en massa frågor om allt!

Sen bar det av till frisören. Inget vi hade planerat men luggen hängde ner i ögonan så det var väl dags.
Inte varje dag man går till frisören!! Tänkte inte på att håret inte var nytvättat tex....men det fixade de före.



När jag satt där och tittade på så kom jag på hur skönt det var när man man själv gick till frisören.
Får tänka på hur mycket jag sparar på att göra det själv!

Avslutade med en fika sen blev det cykeltur hem och en stund i lekparken.

Nu ligger hon och sover och jag väntar på att Emma ska komma hem från Köping..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0