Sovmorgon

Har en välförtjänt sovmorgon efter jobbhelg.

Gick åt en hel del trädgårdsmöbler i helgen, märktes att våren är här på allvar!

Efter jobbet igår så var det Arsenal-Liverpool.
Hände ganska mycket i matchen trots att det länge stod 0-0.

- 18-åringa Flanagan fick åter chansen på högerbacken och efter 21 min kom 17-åriga Robinson in som vänsterback. Riktigt kul att se de unga komma in och ta för sig på en gång!

- Andy Carroll trampade snett så både knä och fot böjde sig. Såg riktigt otäckt ut och man befarade det värsta. Han reste sig dock upp och spelade vidare ett tag innan han blev utbytt.

- Jamie Carragher nickade ihop med Flanagan och tappade medvetandet innan han landade med en duns i gräset. Samma där, man förväntade sig det värsta, bruten käke tex. Men det verkar "bara" ha blivit en hjärnskakning.

- Sen då avslutningen, 8 minuters tilläggstid pga skadan på Carragher. Efter 7 min får Arsenal straff, 1-0. Men Liverpool hinner med ett anfall till, får en farlig frispark som skjuts i muren och studsar ut mot kortlinjen. Lucas får Eboue i ryggen och faller. STRAFF! 1-1 av Kuyt. Helt otrolig avslutning!

- Kvitteringen får tjurskallen i Arsenal, Arsene Wenger att se rött....han tycker naturligtvis inte att det är straff och berättar det för Kenny Dalglish istället för att tacka för matchen....King Kenny svar på detta ser ni nedan...





Igår flyttade Selma med sin mor & familj.

Kan inte påstå att det känns så jättebra att ha henne så långt ifrån mig varannan vecka....
Nyligen var det 5 min på cykeln bort......sen blev det 10-15 min bort....nu 2 mil eller nåt sånt...

Men vad ska man göra?

Bara hon trivs och allt funkar så är jag väl glad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0