Slut

Jobbdagen började tidigare än vad den skulle....

Lämnade Selma i plugget, köpte frukost och gick hem och slog mig ner i soffan redo för att njuta av en sovmorgon till 13.30....men...

Sjuk personal gjorde att det bara var att ta sig ut igen och iväg till jobbet!


Hamnade i kassan i början. Då kom det in en karl, 50-55 år, som.....kanske inte levt på mjölk hela livet, om man säger så. Han frågade efter extra breda lakan. Visade honom hyllan sedan fortsatte jag plocka upp kuddar i närheten. Efter en stund hör jag att han pratar i telefonen.


-Så du tycker att vi ska stryka ett streck över dig och mig?


Kunde inte låta bli att fortsätta lyssna....

-Tack för de här åren då. Vi hade det väl rätt bra ändå? Men det var ju inte jag som var ute och vänstrade!


Han startade liksom tisdagsmorgonen med att bli dumpad inne på Jysk via telefon! Verkade inte alls skämmas över att stå och prata om personliga saker mitt i en butik.....de fortsatte prata om räkningar och skulder hit och dit....hon verkade även tro att han hade varit otrogen vilken han bestämmt förnekade flera ggr om...

Till slut så hade de pratat klart och han kom och betalade sina lakan.


Tänkte ett tag fråga om han ville kolla på lakan till enkelsäng istället.....men det var inte riktigt läge......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0