Duktig

Nu känner jag mig lite duktig.

Har lyckats skriva två jobbansökningar som jag skickat iväg.

Brukar sällan få tummen ur röven och ta tag i det när jag väl ser nåt jobb som kan tänkas passa.
Man blir ju rätt bekväm av sig när man redan har ett jobb.

Men när jag ändå går runt och är missnöjd med saker och ting så är det lika bra att försöka göra nånting åt det.
Så nu är det bara att vänta på svar!


Har en ledig måndag igen. Aldrig fel!
Cyklade iväg med Selma till skolan i morse, sen har jag suttit (ok, halvlegat....) på balkongen, ätit frukost, läst tidningen och surfat. Har raggsockor och pläd på mig, för så jäkla varmt är det inte här ute. Gjorde ett försök att använda elgrillen som infravärme men det luktade mest gammal korv och os....

Förmiddagen gick hur som helst snabbt! Snart dags att trampa iväg och hämta Selma igen....inte alls sugen på att gå ut i kylan men det är väl bara att klä på sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0