Underbara fredag!

Härligt med fredag!

Är ledig idag och i morgon (semester), sen jobbar jag söndag.

Cyklade i kylan och lämnade Selma i morse sen åkte jag hem och åt frukost och värmde upp mig med kaffe.

Ska lämna Selma till Elin efter plugget och kommer sakna henne i samma sekund som jag säger hej då.
Men det ska faktist även bli skönt med en barnfri helg sen....

Dricka lite vin med Emma i kväll, kanske spela spel och kolla på Idol.
Fick två flaskor vin från jobbet för det 100 %-iga provköpet i september.
Så den ena ska väl åtminstone tömmas!

Sen i morgon ska jag ner till Sportbaren för att kolla på Liverpool-Manchester United.
Ja, det gäller att välja sina semesterdagar...... ;)



Har lyssnat mycket på Bo Kaspers Orkester de senaste dagarna.
Är lite av en periodare när det gäller musik, brukar lyssna på en och samma artist eller skiva under en längre tid, sen så kan jag helt avstå från musik under en period för att sedan lyssna på något annat efter en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0