Beröm

Det händer inte alltför ofta man får höra något positivt på jobbet.
Man får mest höra när nåt gått fel....vilket iofs inte är jätteofta men iaf oftare än man får höra något bra.

Men på personalmötet i onsdags så var det någon av mina kollegor som berättade att några kunder hade talat väl om mig, att jag var väldigt trevlig och hade skött mig bra.

Efter det så var det flera av de andra som berättade samma sak, att de hade hört liknande från kunder.

Det är ju sånt man vill höra!!!!

Var till och med någon kund från Barkarby som hade varit i kontakt med mig och hade talat väl om mig till personalen där, berättade en kollega som hade varit förbi den butiken.


Sånt här kan man ju leva länge på.....när man går runt och väntar på en heltidstjänst medans man ser extrapersonal kommer och går....

Men jag är inte bitter! Inte utåt iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0