Cyklat!!

Idag har jag cyklat för första gången sedan den 11 oktober, då jag cyklade hem från jobbet dagen före operation!

Var lite sen till jobbet i morse och sen så var det inte så kallt ute så jag provade..

Cyklar ju på motionscykel hos sjukgymnasten varje vecka och det går bra, så nu kunde jag inte låta bli cykeln längre.

Det gick bra, riktigt härligt att ta sig fram med cykel igen!!

Eftersom jag saknar körkort (Jag tänker på miljön...det är inte så att jag är en tragisk körkortslös slöfock på snart 30 bast som inte får tummen ur arslet för att ta och fixa det där satans kortet någongång...så är det inte. Miljön var'e!) så är det ju liksom mitt forden. Skönt att kunna ta sig till sjukhuset och gymmet med cykel istället för att gå dit. Men bara så länge det är plusgrader....

Vore kanske inte så bra att halka omkull och slå i knät...
Frågade sjukgymnasten för några veckor sedan om cykling och då tyckte hon att jag skulle vänta lite. Just ifall jag skulle behöva tvärnita eller så. Så jag har väl inte fått helt godkänt därifrån, men jag känner att knät är tillräckligt starkt. Märks på vikterna på gymmet också, blir mer och mer.

Nästa träff med sjukgymnasten blir på måndagen under julveckan. Då skulle jag även kunna börja springa kortare streckor. Har inte sprungit ordentligt sen i början på april då det hände! Kommer kännas konstigt.

Men jag älskar att springa så det ska även det bli en härlig känsla!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Soppsorterar du också?



Du som är så miljömedveten, HAHAHA!!!!!



SlööööööEeeerik!



Ta körkort :)

2009-12-26 @ 12:16:06
Postat av: Erik

Jag sorterar sopor från vad som inte är sopor....räknas det? ;)

2009-12-28 @ 18:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0