Dagen efter

Fortfarande ingen större värk i benet eller knät.
Gick bra att sova i natt, iofs så är det väl alltid lite svårare att sova på rygg än på mage, som jag brukar. Men hade vänt mig i sömnen och låg på sidan, så det funkade bra!

Kl.15 ska jag till sjukgymnasten. Då ska hon väl gå igenom övningarna som jag ska köra.
Har redan fått ett par på ett papper. Men har svårt för att göra alla eftersom det är så mycket bandage runt knät och sen är det väl förmodligen svullet också.

Tror bandaget skulle läggas om uppe på sjukan sen.

Vet inte om mamma tänkte på det igår när hon köpte tidningen till mig (Aftonbladets Sportmagasin) men där i var det en längre artikel om Robin Söder, som skadade korsbandet i U-21 EM i somras. De var med honom när han opererades och visade vad som gjordes i knät. Kände igen en hel del!

Vet inte vad som hände men jag grät som ett barn när jag läste det... :(

Har suttit här i fåtöljen hela dagen. Kollat på tv, läst tidning, kollat på datorn.
Canal+ har ju numera en SF kanal med bara svensk film, helt perfekt för mig som älskar svensk film!!

Har kollat på både "Håkan Bråkan" och "Tuppen" nu på morgonen.

Dags att ta på lite kylbandage igen då....

[image-upload-226-727259.jpg]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vilket gigantiskt ben du har Erik!!!

2009-10-13 @ 22:38:27
Postat av: Erik

Tyst med dig EMMA!!!

2009-10-13 @ 23:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0