Korsbandet

I tisdags fick jag brev från sjukan, de hade tid för operation redan på måndag!!

Jag som var beredd på att det skulle bli runt jul eller efter jul. Nu blev det snabba kast!


Jag brukar inte oroa mig eller hetsa upp mig i onödan men nu har jag känt mig bra nervös och orolig.....


Just nu känns det ju inte något särskillt i knät.....jag tar mig fram, kan gå obehindrat men om en vecka kommer jag förmodligen ha skitont, inte kunna gå, vara tvungen att hoppa runt på kryckor i 3 veckor och ha en låååång tid framför mig av hård träning för att kunna komma tillbaka...

Blir sjukskriven från jobbet i 3 veckor till att börja med. Innebandy var inte att tänka på under de närmaste 6 månaderna. Vet inte om jag vågar spela sen. Man har ju hört om folk som börjar ha problem med knät, att det lätt fortsätter...

Ringde och pratade med Selma igår och berättade om att jag nästa vecka kommer att hoppa på kryckor.
Då tyckte hon att jag inte skulle kunna lämna henne i skolan, för det skulle vara pinsamt.....
Får väl se hur det bli med det!


Skönt att få det gjort iaf! Till slut....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0