Operation

I morgon är det dags!

07.15 ska jag infinna mig på sjukhuset i Köping, med kryckorna i ena handen och Emma i den andra.

Nervös? JAAA....har försökt att inte tänka så mycket på det men det har funnits där i skallen ändå ända sen i tisdags då jag fick beskedet.

Jobbade min sista dag idag, det var full rulle som aldrig förr!

Körde ner cykeln i cykelförrådet efter jobbet....nu får den stå där ett tag...
Ska väl köra ner Selmas också, för inte kommer jag jag kunna komma ut och träna med henne heller på ett tag.

Köpte Descutan på apoteket som jag nu ska gå in och tvåla in mig med i duschen....sen samma procedur i morgon bitti före avfärd.

Dags att göra sig redo då.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0