Träningen

Går väl sådär med träningen....
Har ju varit sommar. Antingen har det varit för varmt eller så har det regnat.
Ja, ursäkter har det funnits gott om!!

Konditionen är långt borta..... Hur det är med benen och framförallt knät är det svårt att veta.
Känns ju starkt och stabilt men har inte direkt utsatt knät för någon större påfestning i form av idrottande.

Nu har innebandyn dragit igång igen. Hade tankar på att vara med på första träningen nu ikväll men väntar nog ett tag till så jag får träna lite mera på egen hand och känna efter ordentligt hur det funkar i knät.

Känner för övrigt inte något jättesug efter innebandyn....tyvärr.

Många i det "gamla gänget" har flyttat eller slutat. In har nytt folk kommit.
Har absolut inget problem med nya människor men det är ju inte riktigt som förrut.

Så just nu är jag väl lite tveksam.....
Fortsätta att idrotta och kanske riskera att få börja om med den där jobbiga träningen som sysselsatte mig 3 dagar/veckan hela vintern....

Eller bara skippa innebandyn och motionera lite på egen hand för att hålla igång knät och resten av kroppen.

Är ju lite frestad av det senare.....men vafan....jag vill ju ändå tillbaka till planen....där det hände.
Snöra på mig skorna, greppa klubban och bara gå in och köra!

Få revansch för den där soliga dagen i aprill förra året som slutade så illa!!!

Men då måste jag ju samtidigt känna att det känns normalt.....att jag verkligen vågar springa och spela som före.

Det får visa sig de närmaste  veckorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0