Tack!

Vill jag säga till den underbart kompetenta sjuksyster (eller vad hon hade för titel) som jag först pratade med på Vallby vårdcentral i våras ang mitt knä, efter att ha haltat omkring i 2 månader.


Hon klämde lite i 3,5 sekunder innan hon rekomenderade denna salva till mitt skadade knä:



"Vid smärta i muskler och leder i samband med tex sportskador"


Nu lyckades dessvärre inte denna mirakelsalva laga ett trasigt korsband...

Men det var väldigt finurligt och påhittigt av dig att prova i alla fall!

Sen var det helt underbart att du (till slut) gick med på min idé att man kunde röntga knät!
Vad skulle jag har gjort utan din hjälp!?


Tyvärr så fick man ju gå och vänta någon månad på röntgen och sedan operation......Så jag blev ju inte återställd under 2009, som jag hade kunnat bli annars.

Men vaddå, då hade jag ju gått miste om den härliga känslan att pulsa fram i snön, fram och tillbaka till sjukhuset 3 ggr i veckan i -20 hela vinterna!
Riktigt bra träning för kroppen (& psyket!).


TACK, från botten av mitt hjärta!

Nu minns jag inte riktigt vad du hette, så jag vet vart jag kan skicka blombuketten, har för mig att det var något svårstavat.....

Men vem har inte ett svårt namn liksom!?

-Ärik Schallin?? Hejsan hej, välkommen!

Inte lätt.....inte lätt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0