Mera framåt

Idag har jag joggat!
För första gången sedan operationen fick jag den där känslan av att det kändes likadant i båda benen när jag sprang.
Att jag inte springer och tänker på högerknät.

Men kondisen då? Ojojojoj....

Jag har alltid haft kondition. Bra kondition!
Så det känns jättekonstigt att börja flåsa efter 5-6 steg...

Var till Hemdal med Emma, för att hon skulle kolla sina nässelutslag, sen sprang jag därifrån till Sjukhuset.
Inte lång bit alls men var bra trött!
Svettade mig igenom ett pass med vikter sen blev det jogging hem.

En ganska lagom sträcka att springa normalt som man inte ska ha några problem med. Men då utgår jag ju från min normala kondition....den som inte finns med mig längre.

Blev helt slut!!!!!
Att stanna eller att gå en bit finns inte alls för mig..
Gick dock inte alltför fort sista metrarna.

Tur att man nånstans där inne har en liten sadistisk självplågare som på nåt konstigt vis njuter av att pina sig själv. Känns så bra efteråt!
Kan behövas för att kunna komma tillbaka i gammal god form.


Nu har jag ett sextimmarspass på jobbet framför mig, sen är det helg!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0