Match!

I lördags gjorde jag comeback i Hällaserien, jäkla skön känsla!!

Var väl lite orolig innan, det är ju lite skillnad på att spela match och att träna.
Sen är planen bra mycket större än den vi tränar på också.

Tidigare var snabbheten största styrkan, kan man inte dribbla förbi motståndarna så kan man ju alltid springa förbi dem...

Men nu höll jag mig mest som back, kändes bättre.
Blev väl en del offensiva löpningar till slut ändå, när jag kände att jag vågade.
Som gammal forward så är man ju lite målsugen....

Vi ledde i stort sett hela matchen. Mot slutet kvitterade de och vi jagade segermålet efteråt.
Istället gjorde motståndarna segermålet med 10 sekunder kvar!
Usch vad arg jag blev...

Men när jag kom ut efteråt, nyduschad, och solen sken lika starkt som den där vårdagen jag skadade mig, så var förlusten redan glömd och allt kändes bara väldigt bra...


Ny match på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0