En ledig dag

Är en bra dag!

Vaknade kl.10 av att brorsan ringde, var väl ända dags att kliva upp då...

Emma hade sovmorgon, så vi hann åka en sväng med bilen innan hon började.

Åkte till Hälla för att bl a köpa en flaska vin, men det glömde vi bort...
Blev bara ett besök på Ikea för att inhandla nytt toa-lock, eftersom det gamla spruckit. Köpte även en ny stekpanna, så vi slapp komma till kassan med endast ett toa-lock...

När Emma börjat jobba så tog jag en sista (?) sväng till sjukhuset för att träna på gymmet. Ska iofs dit i nästa månad på 1-årstest men det här var sista gången jag tränade där på egen hand eftersom frikortet går ut i morgon.

  

Har tänkt göra comeback på innebandyplanen på tisdag, sen får vi se hur det känns.
Om man spelare vidare.....eller nöjer sig med att skaffa sig ett gymkort....eller både och.



Besökte brorsan efter träningen, fikade lite. Sen åkte jag förbi Selma och gav henne en kram.

När jag skulle åka vidare så ville hon inte släppa taget....inte jag heller iofs....
Skiljdes åt i tårar :(
Men på lördag kommer hon hit igen.


Nu är det Idol!


Kommentarer
Postat av: Mesch

Hjärtskärande. Först det med Selma, sen det med vinet! ;) Förstår din känsla när jag själv kan åka förbi skolan/dagis o ge Tova eller Tindra en kram ibland. Även om jag träffar dom varje dag! Det jobbiga för ungarna är att dom då vill följa med. :)

Imorgon blir det Hoff!! Sköt om dig! Hälsa E.

2010-09-09 @ 20:55:25
Postat av: Himself

Jo, oftast vill de ju följa med....så det är väl fel egentligen att stanna till. Men känns ändå fel att bara åka förbi när man är i närheten. :/

Ska försöka klara mig utan vin, får ta en kall öl!

Hälsa Hoffarna och hälsa J!

2010-09-09 @ 21:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0