Löpning

Idag var jag ute och sprang för andra dagen i rad.

Eller sprang och sprang....jag luffsade runt på ren vilja med ingen ork alls i benen.
Hade precis innan cyklat till skolan med Selma, så jag var väl redan uppvärmd kan man säga...

Har hittat en liten slinga runt Finnslätten som jag tänkte ta mig runt med jämna mellanrum.
Tog tid idag, så att jag har nåt att gå efter.
Eftersom det inte gick så snabbt idag så ska det nog inte vara några problem att slå den tiden så småningom.

Kände faktist av knät lite idag efter gårdagens löprunda.
Det var tydligen fullt normalt efter att man idrottat.

Gäller bara att kunna koppla bort det och springa normalt ändå.

Nu är det dags för jobb resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0